ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН – ЧИННИК ВЗАЄМОДІЇ ВЛАДИ І СУСПІЛЬСТВА
Основна форма участі громадян у процесі державного управління– «звернення громадян». Саме тому на апаратній нараді Одеської облдержадміністрації, яку провів голова ОДА Сергій Гриневецький, було розглянуто результати роботи зі зверненнями громадян за ІV-й квартал 2021-го року.
«Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», низки розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації та інших нормативних актів протягом ІV-го кварталу 2021 року вжито низку організаційних заходів для удосконалення роботи із зверненнями громадян до облдержадміністрації, при цьому облік заяв, скарг та пропозицій громадян здійснюється окремо від інших видів діловодства. Впродовж зазначеного періоду нами опрацьовано 880 заяв, скарг та пропозицій (у тому числі 305 колективних), з яких 213 отримано поштою та 243 – в ході особистого прийому працівниками відділу роботи із зверненнями громадян. Загальна кількість заявників становить 9690 осіб» – повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян Одеської облдержадміністрації Інна Попазова.
За інформацією Інни Попазової, переважна більшість звернень (396) надійшла від мешканців міста Одеси та Одеського району (106). Статистика по іншим районам: Ізмаїльський – 75, Білгород-Дністровський – 67, Подільський – 45, Болградський – 36, Роздільнянський – 31, Березівський – 19.
«За тематикою найбільша кількість звернень – з питань соціального захисту (226) та комунального господарства (176). До питань, які турбують мешканців Одещини – охорона здоров’я (67), аграрна політика та земельні відносини (50), житлова політика (34), освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність (24). Серед загальної кількості звернень, що надійшли протягом ІV-го кварталу 2021-го року: 12 – вирішено позитивно, 491 – надано роз’яснення, 105 – перебувають у стадії розгляду, 260 – переслано за належністю відповідно до норм чинного законодавства» – сказала начальник відділу роботи із зверненнями громадян Одеської облдержадміністрації Інна Попазова.
«Для попередження та оперативного реагування на проблеми, що найбільше турбують мешканців області, Одеська обласна державна адміністрація продовжує здійснювати моніторинг надходжень і стану розгляду звернень, які за дорученням розглядають структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, райдержадміністрації та міські ради міст обласного значення. Аналітичні інформаційні довідки та узагальнені статистичні матеріали надаються Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України», – зазначила начальник відділу роботи із зверненнями громадян ОДА.
Впродовж ІV кварталу 2021 року приймались усні звернення від громадян, які звертались на гарячі лінії облдержадміністрації – на «телефон довіри» та «гарячу телефонну лінію» облдержадміністрації. Додаткові інформаційні канали, через які громадяни Одеської області мають можливість звернутися до Одеської ОДА: «гаряча телефонна лінія» (048) 7189284; «телефон довіри» (048) 7189271; електронна пошта obr_citizen@odessa.gov.ua; офіційна інтернет-сторінка ОДА, де розміщено відповідну інформацію https://oda.od.gov.ua/oda/contact-oda/pryjom-gromadyan/.