НА ОДЕЩИНІ РОЗВИВАТИМУТЬ ЕНОГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ
В Одесі пройшов винний тиждень «Odessa Wine Week», участь в якому взяли провідні фахівці винної галузі, вчені, виробники супутніх товарів і технологій, маркетологи, представники туристичної галузі та винні експерти.
Голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький разом з Одеським міським головою Геннадієм Трухановим, першою заступницею міністра закордонних справ України, головою Національної комісії України у справах ЮНЕСКО Еміне Джапаровою, заступницею міністра культури та інформаційної політики України Ларисою Петасюк та першим заступником керівника Державного агентства з розвитку туризму України Кирилом Домбровським відкрили конференцію, яка була присвячена розвитку еногастрономічного туризму, популяризації та просування брендів «українська кухня», «українське вино» і інтеграції України у світове винне співтовариство.
«Я переконаний, що винний тиждень «Odessa Wine Week» – це безумовно брендова візитівка Одещини, яка дасть можливість просувати не лише на українських, а й міжнародних ринках нашого товаровиробника. Говорячи про розвиток еногастрономічного туризму, я хотів би відзначити, що багато проїхав світом і смакував різні кухні на різних континентах, але завжди тягнуло до рідної одеської кухні! А говорячи про виноробство, то певно всі знають, що саме у червоному вині знаходяться всі ті мікроелементи, сухі речовини і цукор, які створюють новий подих, нове життя і нову істину, яка як відомо знаходиться у вині! Як голова Одеської обласної державної адміністрації запевняю, що ми будемо робити все можливе, щоб створити сучасну інфраструктуру для розвитку еногастрономічного туризму, який стане надійним магнітом для всієї України”, – сказав у своєму вітальному слові Сергій Гриневецький.
Заступниця міністра закордонних справ України Еміне Джапарова відзначила унікальну атмосферу Одеси і розповіла, що вперше в історії МЗС розроблено Стратегію публічної дипломатії основні меседжи якої: Україна є країною динамічного розвитку, країною можливостей, у тому числі і для бізнесу. А одним із пріоритетів реалізації Стратегії є кулінарна дипломатія, зокрема: підтримка еногастрономічного туризму, розвиток міжнародної взаємодії з експертами і участь України в провідних конференціях, присвячених розвитку виноробства.
Окрім цього, розроблено вебресурс ukraine.ua, який презентує нашу країну іноземному туристові, де ще й представлено і онлайн-карту українських виноробів.
Своєю чергою заступниця міністра культури і інформаційної політики України Лариса Петасюк розповіла про орієнтованість інформаційної політики міністерства на розвиток внутрішнього туризму, частиною якого є еногастрономічний туризм, а також анонсувала зміни, що спрощують умови в’їзду іноземних туристів до країни.