Міст через Хаджибейський лиман став жовтогарячим, а потім почервонів
На цьому надважливому об’єкті Великого будівництва в Одеській області почали влаштовувати гідроізоляцію.
Водонепроникна мембрана на основі метилметакрилатної смоли тепер і на лівій частині мосту. Гідроізоляція захистить проїзну частину мосту від проникнення та шкідливого впливу води, хімічно агресивних рідин, стічних вод тощо. Забезпечить надійну експлуатацію та підвищить довговічність мосту.
Мембрана складається з трьох шарів:
– реактивна швидковисихна двокомпонентна ґрунтовка, що не містить розчинник, на основі метилметакрилатних смол.
– гідроізоляційна мембрана, яка наноситься безповітряним розпиленням.
– сполучний шар на основі метилметакрилатних смол, що застосовується під асфальтобетонне покриття.
Аналогічна тришарова гідроізоляція була влаштована у серпні торік на правій частині штучної споруди. 23 серпня 2020 року нею, нагадаємо, відкрили рух транспорту.
Міст через Хаджибейський лиман – одна з найскладніших ділянок на шляху до Одеси по автошляху М-05. Також це один з ключових об’єктів Великого будівництва на Одещині. Наразі на мосту триває капітальний ремонт, завдяки якому вже у травні 2021 року міст буде повністю оновлено та розширено до 3-х смуг руху в кожен бік.
Після завершення робіт з капітального ремонту мосту через Хаджибейський лиман рух автотранспорту буде здійснюватися по шести смугах руху: три у напрямку Києва та три у напрямку Одеси.
Нагадаємо, міст розташований на км 445 + 432 дороги М-05 Київ — Одеса. Збудований він був у 1997 році. У 2007 році було проведено його перший капітальний ремонт.
Зазначимо, що з 2020 року працює Національна програма відновлення мостів. Торік завдяки їй 158 штучних споруд на державних дорогах було відремонтовано. У 2021 році Укравтодор планує збудувати, реконструювати чи відремонтувати 150 мостів та шляхопроводів.