1545 – «гаряча лінія» Урядового контактного центру

Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово


Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень. Також ви можете надіслати електронне звернення через особистий кабінет.

Детальніше читайте на сайті Урядового контактного центру.

Для покращення роботи системи опрацювання звернень в областях створено місцеві контактні центри. Контакти діючих контактних центрів органів виконавчої влади можете знайти за посиланням.

Телефон Регіонального контактного центру Одеської області:

(0482) 764 – 99 – 62


Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.


Для громадян України, що перебувають за конрдоном, телефон «гарячої лінії»:

+38 (044) 284 19 15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Для підприємців телефон «гарячої лінії»:

0 800 503 045.

Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45.

Для звернення з питань корупції у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах телефонуйте на номери: 1545, +38 (044) 284 19 15 (для громадян України, які перебувають за кордоном) чи звертайтесь через веб-сайт Урядового контактного центру.