- Довідник адрес та телефонів відділів ведення Реєстру
- Як проголосувати на виборах не за місцем прописки
- Як перевірити себе у Державному реєстрі виборців?
- Зміни в законодавстві згідно Закону № 888-19
- До уваги виборців!
- Інформація щодо тимчасового поширення повноваженнь відділу ведення Державного реєстру виборців Суворовської районної адміністрації Одеської міської ради на територію Одеського району Одеської області
- Інформація про початок функціонування відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Одеської районної державної адміністрації
Створення Державного реєстру виборців – суттєвий крок уперед для розвитку України, як демократичної держави, що прагне інтегруватися у світову спільноту.
Мета створення Реєстру – забезпечення державного обліку громадян України, які відповідно до Конституції України мають право голосу, та складання якісних списків виборців для проведення голосування під час виборів та референдумів.
Реєстр був створений для покращення організації виборів, щоб відповісти на питання: скільки громадян України мають право голосу, де саме вони проживають, і де (в яких виборчих округах і на яких виборчих дільницях) мають голосувати.
Реєстр – автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система (банк даних), яка містить персональні дані всіх виборців України та призначена для зберігання, обробки цих відомостей та користування ними відповідно до Закону України «Про Державний реєстр виборців».
Постійно ведеться робота з актуалізації бази даних. Крім того, не припиняються роботи з удосконалення програмного забезпечення АІТС Реєстру, яка може виявляти помилки та кратні включення. Вдосконалюється й комплексна система захисту інформації.
Залучення самих виборців до ведення Реєстру є необхідністю та однією з функцій органів Реєстру. Створенню достовірного банку даних про виборців сприяє активність самих виборців, тому кожен громадянин може перевірити себе в Реєстрі та за потреби внести зміни у відомості в базі даних, детальніше про порядок занесення інформації читайте за посиланням.