В РАМКАХ ПРОГРАМИ ПРЕЗИДЕНТА «ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО» НА ПІВНОЧІ ОДЕЩИНИ, В СЕЛІ СТАВРОВЕ, ЗБУДУВАЛИ І ВІДКРИЛИ НОВУ ШКОЛУ

Нову, сучасну школу в селі Ставрове Подільського району Одеської області відкрили 1 вересня. Проєкт отримав нове життя в рамках реалізації  програми Президента України Володимира Зеленського «Велике Будівництво». Довгобуд з 13-річною історією нарешті завершено і введено в експлуатацію.

«Історія будівництва школи в Ставрове тягнулася з 2007 року! Через неякісну підготовку проєктно-кошторисну документацію, постійну зміну підрядників та, зрештою, — замороження будівництва. Завдяки Програмі Президента «Велике будівництво» школу почали відновлювати. За кошти Державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету будівництво було відновлено. Тож з першого вересня 250 місцевих учнів вже навчаються у нових, сучасних та комфортних класах. Навчання для школярів з села Ставрове та довколишніх сіл буде проводитись в одну зміну», — зазначив голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький.

Голова Одеської ОДА тримав хід будівництва та його завершення під особистим контролем, і неодноразово, впродовж минулого півроку, здійснював робочі поїздки до Подільського району, під час яких інспектував хід робіт.

Нова школа в селі Ставрове Подільського району складається з учбового корпусу та 5-ти додаткових блоків: боксу для шкільного автобусу, котельні, трансформаторної підстанції, пожежних резервуарів, артезіанської свердловини та шкільного стадіону.

«Створити безпечне, комфортне, сучасне освітнє середовище для учнів шкіл і в місті Одеса, і в селах Одеської області, ключова мета програми Президента «Велике Будівництво» в галузі освіти» – відзначив Сергій Гриневецький.

За словами голови Одеської облдержадміністрації, на Одещині програма «Велике будівництво» в галузі освіти передбачає цьогоріч будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію 5 обʼєктів закладів освіти, що забезпечить створення комфортних умов для перебування дітей та працівників у школі, досягнення максимальної ефективності використання енергоресурсів, скорочення споживання енергоносіїв, заощадження бюджетних коштів, зменшення до мінімального рівня витрат на послуги з електропостачання, покращення зовнішнього вигляду приміщень та рівня надання освітніх послуг.