Робота портів Дунайського кластеру на порядку денному
Порти Дунайського кластеру залишаються важливими вузлами транспортування товарів та продукції і виконують важливу роль в економіці, розвитку регіону та країни в цілому.
Незважаючи на виклики, вони продовжують працювати та сприяти економічному зростанню країни.
У рамках робочої поїздки до Ізмаїльського району заступник голови Одеської ОДА Сергій Кропива спільно з директором профільного Департаменту провів в Ізмаїльському морському порту розширену нараду з керівництвом адміністрацій дунайських портів, операторів та стивідорських компаній портів Ізмаїл та Рені.
Технічні можливості функціонування портів в умовах посилення обстрілів з боку країни-агресора, збільшення вантажообігу, відновлення пошкодженої інфраструктури, вдосконалення логістичних процесів, впровадження технологій та інновацій, цифровізація процесів – ключові аспекти зустрічі з керівництвом адміністрацій дунайських портів, операторів та стивідорських компаній портів Ізмаїл та Рені.
В умовах нестабільної безпекової ситуації в Чорному морі Дунайські порти лишилися одним з найбільш надійних експортних шляхів.
За 2023 нам вдалося досягти рекордних результатів –за рік через порти Дунаю пройшло понад 32 мільйонів тонн вантажів.
Це приріст у майже 6 разів порівняно з довоєнним періодом.
Вантажообіг порту Ізмаїл збільшився більш ніж у двічі та досяг 20,2 млн тонн (2022 р. -8,8 млн тонн).
Порт Рені досяг вантажообігу у 10 млн тонн (2022 р. – 6,8 млн тонн).
Усть-Дунайськ – 1,7 млн тонн (2022 р. – 785 тис. тонн)
«Попри функціонування Українського коридору розвиток портів Дунайського кластеру залишається одним з основних пріоритетів та завдань облдержадміністрації на 2024 рік», – зазначив Сергій Кропива