Укладання охоронних договорів на користування об’єктами культурної спадщини

Укладанням охоронних договорів на користування об’єктами культурної спадщини займається Управління культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини Одеської облдержадміністрації згідно повноважень на підставі положення про управління, затвердженим розпорядженням голови ОДА від 21.09.15 №580/А-2015.

Для укладання охоронних договорів до заяви власника або уповноваженої особи встановленого зразка на ім’я начальника управління необхідно надати:

Для фізичних осіб

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • документи, що підтверджують право власності (користування) об’єктом культурної спадщини або її частини (свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу тощо);
  • витяг з МБТІ або з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про реєстрацію прав власності;
  • технічний паспорт приміщень.

Для юридичних осіб

  • статут організації;
  • свідоцтво юридичної особи;
  • довідка облстатуправління;
  • наказ про призначення керівника;
  • документи, що підтверджують право власності (користування) об’єктом культурної спадщини або її частини (свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу тощо);
  • витяг з МБТІ або з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про реєстрацію прав власності;
  • технічний паспорт приміщень;
  • свідоцтво платника ПДВ або довідка за підписом керівника, що організація не є платником ПДВ.