АТ «ДТЕК Одеські електромережі» інформує
В переддень новорічних та Різдвяних свят регіональний філіал найбільшого приватного інвестора в енергетику України АТ «ДТЕК Одеські електромережі» повідомляє, що для зручності клієнтів фахівці компанії надаватимуть дистанційно (у режимі онлайн) повний обсяг послуг протягом усього святкового періоду.
До послуг жителів Одеської області – широкий перелік варіантів зв’язку для передачі показників, оформлення заявки на візит фахівця, отримання потрібної інформації:
- сайт компанії та електронна пошта – https://www.dtek-oem.com.ua/ua; call-center@oblenergo.odessa.ua;
- мобільний додаток Line of Light, чат-боти Telegram та Viber;
- офіційні сторінки у соцмережах Facebook та Instagram;
- кол-центр за номерами (048/068/095) 750-90-90 з голосовими підказки IVR-меню, за допомогою чого клієнт має доступ до повного спектру послуг без з’єднання з оператором.
За даними контактами можливо отримати такі послуги:
– замовлення будь-яких видів робіт з лічильниками електроенергії;
– дистанційне укладання договору на розподіл електроенергії з отриманням документів в електронному вигляді або поштою;
– ознайомлення з Картою планових відключень електроенергії;
– повідомлення про аварійну ситуацію тощо.
Всі сервіси доступні в цілодобовому режимі.
Також слід звернути увагу, що під час карантину прийом у Центрах обслуговування клієнтів передбачений тільки за попереднім записом.