АТ «ДТЕК Одеські електромережі» інформує

В переддень новорічних та Різдвяних свят регіональний філіал найбільшого приватного інвестора в енергетику України АТ «ДТЕК Одеські електромережі» повідомляє, що для зручності клієнтів фахівці компанії надаватимуть дистанційно (у режимі онлайн) повний обсяг послуг протягом усього святкового періоду.

До послуг жителів Одеської області – широкий перелік варіантів зв’язку для передачі показників, оформлення заявки на візит фахівця, отримання потрібної інформації:

  • сайт компанії та електронна пошта – https://www.dtek-oem.com.ua/ua; call-center@oblenergo.odessa.ua;
  • мобільний додаток Line of Light, чат-боти Telegram та Viber;
  • офіційні сторінки у соцмережах Facebook та Instagram;
  • кол-центр за номерами (048/068/095) 750-90-90 з голосовими підказки IVR-меню, за допомогою чого клієнт має доступ до повного спектру послуг без з’єднання з оператором.

За даними контактами можливо отримати такі послуги:

– замовлення будь-яких видів робіт з лічильниками електроенергії;

– дистанційне укладання договору на розподіл електроенергії з отриманням документів в електронному вигляді або поштою;

– ознайомлення з Картою планових відключень електроенергії;

повідомлення про аварійну ситуацію тощо.

Всі сервіси доступні в цілодобовому режимі.

Також слід звернути увагу, що під час карантину прийом у Центрах обслуговування клієнтів передбачений тільки за попереднім записом.