На Одещині відбулося перше засідання координаційної ради з підтримки ФОПів

Відповідно до розпорядження голови ОДА Сергія Гриневецького на Одещині утворено координаційну раду з питань захисту та підтримки ФОПів, до складу якої входитимуть керівництво облдержадміністрації, директори профільних департаментів, представники бізнесових кіл та підприємців.

Основна мета такої взаємодії — створити різнобічну та комфортну площадку для пошуків спільних рішень та реалізації алгоритму допомоги підприємцям. В ході наради учасники мали змогу висловити свої пропозиції щодо введення локдауну з 8 по 25 січня та запровадження карантинних обмежень для бізнесу. Представники ФОПів зазначили, що норми закону №128 та 129 щодо тотальної фіскалізації та кешбеку необхідно змінити, оскільки ті суттєво обмежують здійснення підприємницької діяльності та ускладнюють процес.

Голова ОДА Сергій Гриневецький наголосив, що представники бізнесових кіл та підприємців Одещини мають сформувати чіткий перелік пропозицій, які надалі будуть подані до комітетів Уряду. Він зазначив, що на локальному рівні є можливість вирішити організаційні питання та прийти до певної позиції, аби потім висловити цю проблематику та отримати зворотній зв’язок від держави. Окрім того, він додав, що в умовах економічних змін, вкрай важливо запустити пілотний проєкт щодо перепису населення регіону. Це допоможе вивести певний відсоток підприємництва із тіньової економіки та перейти до конструктивних кроків.

Сергій Гриневецький запропонував запровадити навчання для підприємців, аби ті могли отримати консультації щодо можливих кроків у рамках закону.

Для довідки. Напередодні Президент України Володимир Зеленський утворив Раду з питань сприяння розвитку малого підприємництва. Вона працюватиме як дорадчий і консультативний орган та спрятиме діалогу між підприємцями всіх областей та держави. Взаємодія відбуватиметься на основі пропозицій, які будуть сформовані у регіонах та передані до Уряду для подальшого опрацювання.

Нижче приведена відеоінструкція щодо реєстрації у застосунку “Дія” для отримання державної підтримки.