Робота портів Дунайського кластеру на порядку денному

Порти Дунайського кластеру залишаються важливими вузлами транспортування товарів та продукції і виконують важливу роль в економіці, розвитку регіону та країни в цілому.

Незважаючи на виклики, вони продовжують працювати та сприяти економічному зростанню країни.

У рамках робочої поїздки до Ізмаїльського району заступник голови Одеської ОДА Сергій Кропива спільно з директором профільного Департаменту провів в Ізмаїльському морському порту розширену нараду з керівництвом адміністрацій дунайських портів, операторів та стивідорських компаній портів Ізмаїл та Рені.

Технічні можливості функціонування портів в умовах посилення обстрілів з боку країни-агресора, збільшення вантажообігу, відновлення пошкодженої інфраструктури, вдосконалення логістичних процесів, впровадження технологій та інновацій, цифровізація процесів – ключові аспекти зустрічі з керівництвом адміністрацій дунайських портів, операторів та стивідорських компаній портів Ізмаїл та Рені.

В умовах нестабільної безпекової ситуації в Чорному морі Дунайські порти лишилися одним з найбільш надійних експортних шляхів.

За 2023 нам вдалося досягти рекордних результатів –за рік через порти Дунаю пройшло понад 32 мільйонів тонн вантажів.

Це приріст у майже 6 разів порівняно з довоєнним періодом.

Вантажообіг порту Ізмаїл збільшився більш ніж у двічі та досяг 20,2 млн тонн (2022 р. -8,8 млн тонн).

Порт Рені досяг вантажообігу у 10 млн тонн (2022 р. – 6,8 млн тонн).

Усть-Дунайськ – 1,7 млн тонн (2022 р. – 785 тис. тонн)

«Попри функціонування Українського коридору розвиток портів Дунайського кластеру залишається одним з основних пріоритетів та завдань облдержадміністрації на 2024 рік», – зазначив Сергій Кропива