«ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО» НА ДОРОГАХ ОДЕЩИНИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ

В Одеській області, в рамках програми Президента «Велике Будівництво» триває ремонт та будівництво доріг державного значення.

Зокрема, як повідомляють в Службі автомобільних доріг Одеської області, наразі:

?Ведуться ремонтні роботи на 3-х ділянках дороги  Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка – /М-16/:

▪км 319 – км 330, ділянка проходить від міста Захарівки до села Соше – Острівське. На ділянці паралельно проводяться різні види ремонтних робіт: фрезерування, регенерація та влаштування вирівнюючого шару дорожнього покриття.

▪км 330 – км 344, від села Соше – Острівське до міста Велика-Михайлівка. Виконані роботи з регенерації дорожнього одягу методом холодного ресайклінгу та влаштування вирівнюючого шару. Ведуться роботи з встановлення бордюрів та досипання узбіччя. На наступному тижні розпочнуться роботи з влаштування верхнього шару асфальтобетону.

▪км 369 – км 378, від села Новоконстантинівка до села Розалівка. Наразі завершили роботи з влаштування всіх шарів асфальтобетону. На цьому тижні розпочнуться роботи з нанесення дорожньої розмітки та влаштування дорожних знаків.

Ремонтуємо дорогу Т-16-27 КПП “Серпневе”- Тарутине – Арциз – Сарата. Ремонтні роботи ведуться на ділянках:

▪км 0 – км 21, від КПП «Серпневе» до смт Тарутине. На ділянці протяжністю 6 км влаштували верхній шар асфальтобетонного покриття (2,4 км у 2020 році та 8,1 км у 2021 році). Роботи тривають.

?Ведуться ремонтні роботи на дорозі Т-16-08 Болград – Червоноармійське – Арциз – Сарата,

км 39 – км 45. Влаштовують вирівнюючий шару асфальтобетону.

?Ремонтуємо дорогу Т-16-18/Р-33/-Роздільна – Єреміївка/М-05/. На ділянці км 0- км 7, яка з’єднує м.Роздільна з автомобільною дорогою Р-33, завершились роботи з влаштування асфальтобетонного покриття на всій протяжності ділянки. Роботи з влаштування узбіч частково виконані. Наразі роботи продовжуються.

?Ремонтуємо дорогу Т-16-44 КПП «Лісне» – КПП «Малоярославець Перший».

За словами начальник служби автомобільних доріг Одеської обалсті Дмитра Рибалка, триває поточний середній ремонт:

▪На ділянці км 41 – км 59, яка з’єднує КПП «Малоярославець-Перший» з смт Тарутине вже влаштували 9,4 км вирівнюючого шару дорожнього одягу. Продовжуються роботи з влаштування ЩПС та вирівнюючого шару асфальтобетону.

▪На ділянці км 13 – км 40 у Болградському районі. Ділянка з’єднує смт Тарутине з с.Єлізаветівка та проходить через селища міського типу Бородіно та Березине. Ведуться роботи з регенерації дорожнього одягу методом холодного ресайклінгу (виконано 2,5 км) та влаштування вирівнюючого шару асфальтобетону (виконано 3 км). Також ведуться роботи з досипання узбіччя.

Капітальний ремонт:

▪км 14- км 15. Закінчені роботи з влаштування нижнього шару асфальтобетону.

▪км 34- км 36. Проводяться роботи з влаштування нижнього шару асфальтобетону.

▪км 40- км 41. Завершилися роботи з влаштування георешітки та ЩПС.

? Т-16-10 Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт Сергіївка, км 0- км 12. Ділянка протяжністю 12 км з’єднує курортні села Сергіївку та Шабо у Білгород-Дністровському районі. Нижній шар асфальтобетону було влаштовано по всій протяжності у 2020 році. У 2021 році продовжили ремонтні роботи та влаштували верхній шар асфальтобетону. Наразі ведуться роботи з нанесення розмітки.

?У цьому році продовжено ремонтні роботи на дорозі Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилково, ділянка км 38 – км 48. Від міста Кілія до межі з Ізмаїльським районом.

У 2020 році було завершено 3,9 км. верхнього асфальтобетонного покриття. Наразі роботи продовжуються.

?На завершальному етапі капітальний ремонт мосту через Хаджибейський лиман на автомобільній дорозі М-05 Київ – Одеса. Наразі виконуються роботи з організації дорожнього руху, ремонт та фарбування ригелів та нижньої частини балок, влаштування елементів водовідведення. Влаштовано обладнання WIM, проведено його калібрування, ведуться роботи по підготовці метеорологічної повірки.

?Будується дорога до Одеського морського порту. Ведуться роботи з зняття рослинного шару ґрунту, відсипки нижнього шару основи з піску, влаштування по дну котловану та відкосам шару з нетканого геотекстилю Typar SF-56, тканого геотекстилю Kortex, влаштування берми із буту та розробка і вивіз будівельного сміття.