ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ДО ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ІІІ-Й КВАРТАЛ 2021-ГО РОКУ
Одним з питань, яке розглянуто та обговорено в ході чергової апаратної робочої наради Одеської облдержадміністрації, яку провів голова ОДА Сергій Гриневецький, стало підбиття підсумків роботи з опрацювання звернень громадян за ІІІ-й квартал 2021-го року. Доповіла з цього питання – начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ОДА Інна Попазова.
«Впродовж ІІІ-го кварталу 2021 року опрацьовано 1048 заяв, скарг та пропозицій від 9770-ти заявників. Зокрема, із зазначених звернень 243 надійшли поштою, 264 отримано в ході особистого прийому, повторними є 146, колективними – 199. Від мешканців міста Одеси надійшло 450 звернень (43% загальної кількості), з Одеського району – 579 (55,3%), при цьому 70 звернень надійшло від представників пільгових категорій (членів багатодітних сімей, одиноких матерів, інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів праці», – поінформувала Інна Попазова.
За категоріями звернень, які надійшли від заявників, по соціальному захисту – 238; комунальне господарство -143; аграрна політика і земельні відносини -50; охорона здоров’я – 49; житлова політика – 44; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 43; освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 31; транспорт і зв’язок – 29 ; праця та заробітна плата – 11.
«Дотримуючись умов карантину тимчасово скасовано проведення особистих прийомів громадян керівництвом ОДА. Водночас приймаються усні звернення від громадян, які надходять на «телефон довіри» та «гарячу телефонну лінію» облдержадміністрації. Активно проводиться роз’яснювальна робота серед громадян, відповідні матеріали з чого опубліковано на офіційному веб-сайті облдержадміністрації. Окрему увагу приділено зверненням громадян найменш соціально захищених категорій населення» – сказала начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ОДА Інна Попазова.