ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ В РАМКАХ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ПРОЄКТУ “СУСІДИ” НАДАЄ ДОПОМОГУ МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Одеська область учасник Всеукраїнського проєкту “Сусіди”, в рамках якого області-партнери або міста-партнери допомагають формувати один для одного продовольчу частину та відправляють в регіони де ведуться бойові дії.

Починаючи з березня, Координаційним Гуманітарним штабом Одеської області зібрано та надіслано більше 36 тисяч комплектів гуманітарної допомоги до Миколаївської області.

В комплекті – консерви, молоко тривалого зберігання, макарони, сонячна олія, печиво, чай, цукор, крупа, борошно. Усі продукти харчування зібрані і надіслані у розрахунку на місяць споживання для кожної особи Миколаївської області.

Ми й надалі будемо підтримувати наших сусідів: зокрема заплановано формування та відправка ще більше 350 тисяч продуктових наборів.  А на даний момент Одеська обласна військова адміністрація, гуманітарний штаб Одеської області, спільно з обласною та міською радою і народними депутатами допомагають Миколаєву з постачанням води, а також від нас направлені бурильні бригади для спорудження свердловин.

Напередодні одесити відправили 20 тонн мінеральної води та 10-кубові спеціалізовані машини для розвезення води районам Миколаєва. На разі туди вирушили ще дві 25-кубові автоцистерни з водою. Така допомога буде регулярною, допоки у Миколаєві не почне функціонувати водогін.

Одеса і Одеська область стали надійним тилом для сусідніх областей і одесити надають допомогу людям, у яких війна забрала домівки та роботу.

Окрім цього завершується формування стратегічного запасу продуктів харчування безпосередньо для міста Одеси і усіх районів Одеської області: накопичено більше 150 тонн продуктів першої необхідності, в тому числі цукру, макаронів, згущеного молока, рису, м’ясних і рибних консервів. Продовжується завезення до логістичного центру борошна та заготівля для переробки, в м’ясні консерви, кількох десятків тонн м’яса. Наша мета – створити щонайменше місячний запас продуктів харчування, а також забезпечити таким запасом кожного жителя нашого регіону.