На Одещині провели онлайн-тренінг з користування послугою єМалятко

На Одещині провели онлайн-тренінг з користування комплексною послугою єМалятко у пологових будинках. Зустріч пройшла за участю фахівців пологових будинків під головуванням заступниці керівника Одеської ОДА з питань цифрової трансформації Анастасії Бондар та, за участі координатора імплементаційної групи впровадження послуги єМалятко — Катерини Чорногоренко. Запрошені мали змогу приєднатися до обговорення та отримати відповіді на проблемні питання.

За словами спеціалістів, щорічно в Україні народжується близько 400 000 немовлят.

За підтримки Міністерства цифрової трансформації України впровадження послуги єМалятко стало ще доступнішим для батьків новонароджених дітей. Відтепер зареєструвати народження дитини можна безпосередньо у пологовому будинку. Наразі за однією заявою можна замовити до 10 потрібних послуг. Комплексна послуга усуває потребу здійснювати до 11 візитів до установ, надавати до 37 документів та витрачати на весь процес понад 30 годин.

«Одеська область є однією з тих областей, які активно долучилися до впровадження послуги єМалятко. Завдяки цьому сервісу вже сьогодні ми робимо життя батьків новонароджених дітей простішим. Відтепер їм не потрібно витрачати час та сили у численних чергах до державних установ. Кожен громадянин може отримати вільний доступ до електронних послуг та зробити свою взаємодію з державою більш комфортною. Завдяки підтримці Міністерства ми маємо амбітну мету забезпечити пологові будинки Одещини ноутбуками для самостійного замовлення послуги, які були надані за сприяння Програми EGAP та Асоціації «IT Ukraine». Впевнена, що поява цього сервісу зменшить бюрократичні процеси та реєстрація новонароджених дітей стане більш зручною», – зазначила заступниця керівника Одеської ОДА з питань цифрової трансформації Анастасія Бондар.

Україна є першою державою у світі, яка реалізувала 10 послуг в 1.

Завдяки впровадженню яких відбудеться виключення корупційної складової та усі громадяни матимуть рівний доступ до базових соціальних послуг.