1. Home
  2. /
  3. Одещина
  4. /
  5. Цифровий розвиток

Цифровий розвиток



Дія. Шеринг

Шеринг – сервіс, що дозволяє отримати копії цифрових документів користувача застосунку Дія за його згоди одразу в систему закладу.

Як відбувається шеринг копій цифрових документів?
Все дуже просто. Ви скануєте код для перевірки документа, користувач підтверджує передачу персональних даних – ви отримуєте всі поля документа у вигляді метаданих та pdf-файлу. Кожна копія має позначку точної дати копії та назви організації, яка її отримала. Метадані – об’єкт JSON з відповідними полями з документа. Завдяки передачі метаданих є можливість налаштувати автозаповнення відповідних полів у системі організації, наприклад, при реєстрації або заповнені анкети клієнта організації.

Інструкція з шерингу


Гід з державних послуг

Міністерством цифрової трансформації розроблено єдиний офіційний ресурс – Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua), який містить інформацію про всі державні послуги в Україні, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Потрапляючи на Гід, українці можуть отримати повну та достовірну інформацію про всі державні послуги нашої країни, зокрема:

◦ Інформацію про те, де можна отримати послугу та як її замовити;
◦ Чи є державна послуга онлайн, чи вона поки доступна лише офлайн;
◦ Хто може звернути за отриманням такої послуги;
◦ Строк та вартість надання державної послуги;
◦ Вичерпний перелік документів, який є необхідним при отриманні державної послуги;
◦ Куди звернутись для оскарження рішень, дій і бездіяльності суб’єкта надання державної послуги тощо.

Наразі на Гіді можна знайти інформацію про понад 1860 державних послуг органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а його відвідуваність у середньому становить більше чим 5000 користувачів в день.

Інформація про державні послуги розподілена за 17 категоріями сфер діяльності та впорядкована за 36 життєвими подіями, які створені як для громадян, так і для бізнесу. Якщо людина очікує на народження дитини, планує відкрити бізнес, змінити місце проживання, купити авто або займатися інвестуванням, то всю інформацію про необхідні для цього державні послуги можна знайти на Гіді.


єПідтримка в Дії: як отримати 1000 гривень від держави

Як можна отримати виплату: 

✅Оформте спеціальну картку єПідтримка в одному з банків партнерів. Оформлення картки безоплатне, як онлайн, так і офлайн у відділенні банку. Використати вже наявний рахунок неможливо.

✅Завантажте застосунок Дія та авторизуйтеся в ньому.

✅Переконайтесь, що у вас є «зелений» COVID-сертифікат про дві дози вакцинації. Зверніть увагу, що сертифікат, отриманий на порталі Дія, чи паперовий від сімейного лікаря не підходять для отримання виплат. Отримати COVID-сертифікат у застосунку Дія зараз можна як і з ID-карткою, так і з паспортом-книжечкою.

✅Зайдіть у розділ Послуги та оберіть єПідтримку. Дотримуйтеся вказівок — і це все. 

Банки – партнери: А-Банк, Альфа-Банк, Ощадбанк, ПриватБанк, Укргазбанк, izibank, monobank, Raiffaisen BANK. 

Повну інформацію можна знайти на сайті https://e-aid.diia.gov.ua/ .

Це перший у світі проєкт у такому форматі, який реалізують Мінекономіки, МКІП, Нацбанк та Кабінет Міністрів України. Команда Мінцифри розробляє технічну частину реалізації ініціативи Президента.


єМалятко

єМалятко — комплексна послуга для батьків новонароджених. За однією заявою, поданою онлайн, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 10-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини. 


Замовляйте комплексну послугу єМалятко онлайн

Реєстрація народження за допомогою єМалятко — це:

  • зручно. За допомогою єМалятко можна замовити усі потрібні послуги для немовляти у зручний час та у зручному місці. До електронної заяви потрібно лише внести дані про маму, тата і дитину, а навпроти послуг, які хочете отримати, поставити галочку. 
  • сучасно. Заяву єМалятко можна подати онлайн на порталі Дія. Більше не потрібно десятки різних заяв, робити ксерокопії документів та стояти у чергах.
  • швидко. Орієнтовний час заповнення заяви єМалятко — 20-30 хв, реєстрація народження відбувається протягом 1 робочого дня. 
  • безпечно. Подана онлайн заява єМалятко допомагає не тільки заощадити час, а й не піддавати ризику своє здоров’я та здоров’я родини у час поширення Covid-19. 

Які послуги доступні?

За допомогою єМалятко можна замовити 10 послуг, потрібних при народженні дитини. Дві з них є базовими (обов’язковими), 8 надаються на вибір батьків.

Базові послуги:

  • державна реєстрація народження. Ви отримаєте свідоцтво про народження дитини;
  • визначення походження дитини. У свідоцтві про народження буде вказана інформація про матір та батька малюка.

Зверніть увагу! Оскільки державна реєстрація народження є базовою (обов’язковою) послугою, єМалятко можуть замовити лише ті батьки, які ще не отримали свідоцтва про народження дитини.

Послуги на вибір:

  • призначення допомоги при народженні. Розмір допомоги становить 41 280 грн: 10 320 грн виплачуються одноразово, решта суми — по 860 грн щомісячно протягом трьох років;
  • реєстрація в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків. Номер платника податків дитини вноситься до свідоцтва про народження;
  • присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР). Номер вноситься до свідоцтва про народження;
  • визначення належності дитини до громадянства України. Послуга надається автоматично лише якщо замовлено послугу з присвоєння дитині УНЗР;
  • реєстрація місця проживання дитини. Зареєструвати місце проживання дитини потрібно протягом трьох місяців із дня її народження. Дитина віком до 14 років може бути зареєстрована лише за місцем проживання батьків (або одного з них);
  • призначення допомоги багатодітним сім’ям. На третю і кожну наступну дитину в сім’ї ви отримуватимете по 1700 грн щомісячно до досягнення нею 6-ти років;
  • внесення інформації про дитину до Реєстру пацієнтів. Це пришвидшить час підписання декларації з педіатром або сімейним лікарем, адже вся інформація про дитину уже буде у Реєстрі;
  • виплата грошової компенсації за пакунок малюка. Виплата здійснюється тільки на спеціальну картку «Пакунок малюка»,  відкриту у ПриватБанку. Розмір компенсації з грудня 2021 — 6 300 грн. За них можна придбати дитячі товари офлайн або в інтернет-магазинах, їх список можна знайти на сайті Міністерства соціальної політики.

У 2022 році буде додано ще 1 послугу на вибір:

  1. оформлення посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.

Що потрібно для замовлення послуги онлайн?

Щоб замовити комплексну послугу єМалятко онлайн, вам будуть потрібні:

  • номер медичного висновку про народження. Медичний висновок є заміною паперового медичного свідоцтва про народження (форма 103/о) та видається лікарем у пологовому будинку. Номер медичного висновку надсилається матері дитини у смс (додатково лікар може видати роздруковану інформаційну довідку). Номер складається з 16-ти латинських літер та цифр та має формат ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ.

Перевірте, чи видає ваш пологовий будинок медичні висновки про народження https://edata.e-health.gov.ua/e-data

  • кваліфікований електронний підпис. Отримати підпис можна у застосунку Дія (Меню – Дія.Підпис), онлайн у Приват24 або офлайн у одному з акредитованих центрів сертифікації ключів. Електронний підпис потрібен, щоб засвідчити, що саме ви подаєте заяву.

Замовити комплексну послугу єМалятко можна, якщо:

  • ви ще не отримали свідоцтво про народження дитини;
  • матір та батько дитини є громадянами України;
  • дитина народилася у медичному закладі;
  • у пологовому будинку було видано медичний висновок про народження;
  • шлюб між батьком та матір’ю було укладено в Україні.

Як замовити єМалятко офлайн? 

Замовити послугу єМалятко офлайн за допомогою адміністратора можна у пологовому будинку (до виписки), ЦНАП або відділі ДРАЦС.

Де отримати послугу офлайн  https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1Mhoz7UizSBkNwKO5soOwUIbv_w3BOJGW&ll=46.34581881541124%2C30.74876403397265&z=8

Які документи потрібні:

  • оригінали паспортів батьків або цифрові паспорти у застосунку Дія;
  • номер медичного висновку або оригінал медичного свідоцтва про народження (форма 103/о, видається у пологовому будинку);
  • податкові номери обох батьків — оригінали не потрібні, достатньо усно назвати номер, мати скан-копії або фото;
  • інформація про дату, місто та орган, що уклав шлюб (якщо батьки перебувають у шлюбі), — оригінали не потрібні, достатньо усно продиктувати інформацію, мати скан-копії або фото;
  • УНЗР одного з батьків для присвоєння УНЗР дитині (за наявності УНЗР у одного з батьків);
  • номер банківського рахунку у форматі IBAN для зарахування допомоги на дитину.

Також може знадобитися:

  • письмова згода одного з батьків щодо присвоєння дитині прізвища (якщо батьки мають різні прізвища і заяву подає один із них);
  • письмова згода другого з батьків щодо реєстрації народженої дитини з одним із них (якщо батьки зареєстровані за різними адресами і заяву подає один із них).

Як згенерувати СOVID-сертифікат у застосунку Дія


СOVID-сертифікат — одна з найпопулярніших послуг у застосунку Дія. Якщо ви вакцинувалися — генеруйте ваш COVID-сертифікат у застосунку Дія вже зараз. Отримати його можна і з ID-карткою, і з паспортом-книжечкою. Потрібно лише авторизуватися через BankID

Як згенерувати СOVID-сертифікат у застосунку:

  • Завантажте Дію та авторизуйтеся.
  • Натисніть «Додати документ» на головному екрані або виберіть «COVID-сертифікати» в послугах. 
  • Поставте галочку, щоб надати згоду на передачу медичних даних.
  • І це все. Якщо лікар вніс коректно інформацію про вакцинацію у медичну систему, то ваш документ зʼявиться за декілька секунд.  

Зараз згенеровано більше 10 мільйонів внутрішніх та міжнародних COVID-сертифікатів. Вони дозволяють людям продовжувати жити звичним життям, подорожувати та, що найважливіше, почуватися безпечно.  

Проєкт реалізований Мінцифрою спільно з МОЗ України, НСЗУ та за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні, проєкту EU4DigitalUA і Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією.